Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen Social Schools | Registreren
  • Home
  • Ons kindcentrum
    • De naam van ons kindcentrum
    • Visie & missie
    • Ons profiel
    • Identiteit
    • Schoolhond
    • Gezond kindcentrum
  • Organisatie
    • Team
    • Kindcentrumraad
    • Activiteitencommissie
    • Vrijwillige ouderbijdrage
    • Tabijn
    • Kwaliteitszorg
  • Onderwijs
    • Leren & de leerkuil
    • Rapportfolio
    • Volop in beweging
    • Leerpleinen
    • Digitale vaardigheden
    • Muziek in de klas
    • Schoolondersteuningsprofiel
    • Jeugd- en oudersteunpunt
  • Opvang
    • Peuteropvang
    • Buitenschoolse opvang
    • Aanmelden opvang
    • Openingstijden opvang
    • Dagindeling
    • Tarieven
    • Rekentool voor ouders
    • Klantcontact kinderopvang
    • Gezondheid & veiligheid
    • Register Kinderopvang
    • Klachtenregeling
  • Voor ouders
    • Schooltijden
    • Vakantierooster
    • Kindcentrumgids
    • Opvanggids
    • Ouderportaal Social Schools
    • KidsKonnect ouderapp
    • Kennismaken
    • Aanmelden onderwijs
    • Start kleuter
  • Contact & aanmelden
    • Contactgegevens
    • Contactformulier
    • Klantcontact opvang
  • Carrièrekansen

Klachtenregeling


  • Peuteropvang
  • Buitenschoolse opvang
  • Aanmelden opvang
  • Openingstijden opvang
  • Dagindeling
  • Tarieven
  • Rekentool voor ouders
  • Klantcontact kinderopvang
  • Gezondheid & veiligheid
  • Register Kinderopvang
  • Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heeft u een klacht?
Als ouders, oudercommissie of bedrijven een klacht hebben kunnen zij zich wenden tot de teamleider kinderopvang, of directie van kindcentrum Het Baken. Zij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht via de interne klachtenprocedure? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang. Zij zullen uw klacht met informatie, gericht advies, bemiddeling of mediation proberen op te lossen.

Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Een onafhankelijke, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat hoger beroep tegen de uitspraak niet mogelijk is. 

Klachtenregeling kindcentrum Het Baken - jan 2023


Uitgelicht

Kindcentrumgids

Kom kennismaken!

Uw kind aanmelden

Onderdeel van Tabijn

Ons kindcentrum De naam van ons kindcentrum Visie & missie Ons profiel Identiteit Schoolhond Gezond kindcentrum
Organisatie Team Kindcentrumraad Activiteitencommissie Vrijwillige ouderbijdrage Tabijn Kwaliteitszorg
Onderwijs Leren & de leerkuil Rapportfolio Volop in beweging Leerpleinen Digitale vaardigheden Muziek in de klas Schoolondersteuningsprofiel Jeugd- en oudersteunpunt
Opvang Peuteropvang Buitenschoolse opvang Aanmelden opvang Openingstijden opvang Dagindeling Tarieven Rekentool voor ouders Klantcontact kinderopvang Gezondheid & veiligheid Register Kinderopvang Klachtenregeling
Voor ouders Schooltijden Vakantierooster Kindcentrumgids Opvanggids Ouderportaal Social Schools KidsKonnect ouderapp Kennismaken Aanmelden onderwijs Start kleuter
Contact & aanmelden Contactgegevens Contactformulier Klantcontact opvang
Carrièrekansen
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools